Isnin, 27 Ogos 2012: 2:20 PG

Assalammualaikum ,
hurm hari ni rasa sedih sangad , kelas tak mcm selalu , tak berapa bising .. sebab kitaorg dpt tahu yg salah sorang dari murid kelas kiteorg meniggal dunia :( dia accident motor, mula2 kitaorg mmg harap sangad dia sedar dari koma,, tapi Allah lebih sygkn dia , mungkin ade hikmah disebalik ape yg terjadi , kita hanya mampu berdoa supaya Arwah ditempatkn dikalangan org yg beriman , Amin :')

Aizad,
aku tau mmg aku byk buat salah dgn kau ,, aku tak sempat nk mintak maaf :'(
aku harap sgt kita 1 kelas boleh jwb last PMR sama2 tahun dpn ,, tapi kau dah pergi , aku ingat lagi
kau pesan dekat aku "ko ni cuba wt pekara yg faedah skit...x baik la kutuk owng" aku tkkn lupa bende tu sampai mati
tau weyy :) lastly , takde sape2 akan gantikn tempat NUR AIZAD b. ABDUL RAHIM dlm kelas 2B :')

-Al-Fatihah-